logo

28 Mart 2016

RTÜK’ten Seda Sayan açıklaması

RTÜK'ten Seda Sayan açıklaması

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), ‘Seda Sayan’ın RTÜK’e şikayeti’ başlıklı haberde yer alan iddialara yanıt verdi.

RTÜK’ten yapılan yazılı açıklamada, “Seda Sayan’ın RTÜK’e şikayeti” başlıklı haberde yer alan, Sayan’ın “2006 yılında RTÜK’ün kendisini başörtüsü taktığı için cezalandırdığına” yönelik iddialarının doğru olmadığı bildirildi.

seda rtük

Belirtilen cezanın, 2 ve 3 Mayıs 2007’de Kanal D’de, sunuculuğunu Seda Sayan’ın yaptığı, hafta içi her Sabah yayınlanan “Sabahların Sultanı Seda Sayan” isimli programda iki ticari markanın gizli reklamı yapıldığı için verildiği kaydedilen açıklamada, “Ne şikayette belirtilen tarih doğrudur ne de başörtüsü taktığı için ceza verilmiştir. Burada bir algı oluşturulmasına çalışılmaktadır. RTÜK’ün gizli reklam konusundaki hassasiyeti aynı şekilde devam etmektedir.” ifadeleri kullanıldı.

NE OLMUŞTU?

Seda Sayan 2006 yılında canlı yayında deneme amaçlı tesettüre girmiş ve RTÜK’ten ceza almıştı. Geçtiğimiz günlerde de TRT1 ekranlarında yayınlanan programında Ece Erken de aynısını yapıp tesettüre girince Seda Sayan Instagram hesabından aldığı bu cezayı hatırlatmıştı.

seda

“10 yılda ne değişti? 10 yıl önce ben canlı yayında tesettüre girdiğimde ortalık ayağa kalktı ve RTÜK ceza kesti. Şimdi takip ediyorum. Acaba tek derdiniz ve takip ettiğiniz ben miyim? RTÜK’e soruyorum. Acaba bana kestiğin cezayı TRT’ye ve Ece Erken’e kesebilecek misin? Takip ediyorum. Hep beraber göreceğiz.”

Etiketler:
Share
#

SENDE YORUM YAZ

3+3 = ?